.:: fOLLoWerS ::.

Ahad, 22 Mei 2011

si rabun miz aja & miz ateeQ

Assalamualaikum suma,..
malam ni nak buat entry khas untuk dua sahabat rabun aku hehe
dua2 budak satu kos dengan aku (shariah & Law)
kenapa ek buat entry pasal diorang ni??
hurmm of kosla sebab RINDU,..
eeee malunyee nak ngaku rindu hihi
almaklumlah cuti panjang,..so gerenti lama tak jumpa diorang,..

http://www.emocutez.com
---> mmmuah hihi

masakan tidak rindu
wajah dua orang budak ni lah yang slalu menjadi santapan mata tika minggu2 kuliah dulu,..miz ateeQ lagilah,..dahla rumate,..kosmate lagi hihi sampai mau naik bosan jumpa diorang selalu,..o0ps gurau2 aja,..mana ada bosan,..ok jak hihi,..kawan dengan diorang ni best ,..meh aku kenalkan dengan korang dua orang si rabun ini^__^


ni aku & miz aja
> siti hajar bt mazlan
> sarawak
> o0ps sudah berpunya--> single(updated hihi)
> orangnya kecik2 , kiut(banggala tu hihi) , pandai , mesra & baik tapi jangan brani2 cari pasal dengan dia ni sebab dia pandai pakai senapang (SUKSIS) ,slalu blanja aku hihi


ni pulak aku & miz ateeQ
> nurul atiQah binti shamsuddin
> kelantan
> perasan sudah berpunya =P
> ayu , baik sangat sampai ada yang amik kesempatan kat dia,..geram aku dengan diorang2 yang berkenaan, kiut , pandai , paling mahal dia blanja aku teh ice jak hihi



*em o0h ya,..selain diorang ni rabun,..diorang berdua ni adalah peminat crita2 tamil taw,..sampai aku pun layaaaaaaan skali dengan diorang hihi

miss u ols my frens ^____________^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...