.:: fOLLoWerS ::.

Ahad, 15 Mei 2011

currently at KLIA

aSSalamualaikum suma
hi readers,. hihi
sorry lama tak update,..
bz jalan2 dan kemas barang ^____^
http://www.emocutez.com
sekarang ni kat KLIA dengan miz mastinah,.kami tengah tunggu flight jam 12 ni ke kota kinabalu,..cuti semester ni memang lama,...sangat2 lama sampai aku rsa aku akan bosan nanti hihi,..cuti 4 bulan,bulan 9 nanti baru stat kuliah

so,..plan cuti ni hurm mau
kuruskan badan eh silap,..aku mau cari duit banyak2,.untuk beli rumah,..beli kreta eh???apakah,..
plan cuti macam besa ,..kerja kerja dan kerja

aku kalau cuti ni memang bz,..almaklumlah aku ni pekerja tetap kat restrn Tanjung Puteri,..tiap kali cuti sem aku mesti keja sana,..nak cari rezeki kan =)

ari isnin ni,..stat keja






ana89_mizuzaabar

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...