.:: fOLLoWerS ::.

Sabtu, 7 Mei 2011

maSaLah pERmaSalahannya ialah,..

http://www.emocutez.com


perlukah saya tunjukkan wajah seperti di atas atau seperti di bawah


http://www.emocutez.com


manusia tak akan pernah sunyi tanpa masalah,..masalah duit,keluarga,kawan dan macam2 lagi,..seperti aku,..
muka yang tenang itu tidak semestinya hati nya juga tenang,..kan,..dan muka yang serabut itu tidak juga mencerminkan hatinya sedang berkecamuk

tapi lumrah manusia,..lebih gemar menilai sesuatu dari sudut luaran sahaja,..aku juga tidak terkecuali,..aku seorang yang gemar menilai sesuatu dari sudut luaran,..teruk kan,..tapi itu cerita dahulu,..Alhamdulillah kini aku tidak lagi menilai seseorang dari sudut luaran sahaja,..aku akan sedaya upaya untuk bersikap husnu dzan@berprasangka baik,..bukan niatku untuk meninggi diri tapi sekadar mengajak sahabat2 semua untuk bersikap husnu dzan,..

'kejahatan tidak harus dibalas dengan kejahatan
tetapi
haruslah dibalas dengan kebaikan'


*********************

tika ini aku mendengar lagu dari sebuah blog yang aku baru sahaja follow,..sedap lagunya,..sekali dengar sahaja aku sudah terpaut dengan keindahan lagu ini,..nak dengar ??klik sini

actually aku tengah kusut,..huhu
kusut sikit saja,..pening fikir tentang tiket flight yang blom di beri kata putus oleh yayasan sabah(YS) huhu,..due balik 15hb tapi tiket tak confirm lagi

http://www.emocutez.com

sabar ja lah hurm,..
*mo0d skema



ana89_mizuzaabar


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...