.:: fOLLoWerS ::.

Isnin, 18 April 2011

Rm 50 ---> Rm0.20

Assalamualaikum suma,..

apa maksud entry aku kali ni??


http://www.emocutez.com

sedih,..

sedih,......
tadi petang pegi pej pos kat kps dengan rumate ( miss AISH )

kalo pegi pej pos,..mestilah pos barangkan

YAA,..aku pos barang tadi antar pegi labuan


sebelum tu kita tukar topik dulu

********************************************************

tukar mo0d : http://www.emocutez.com

tuk pengetahuan korang suma kan
famili aku da stat buat pesiapan tuk raya haha

semangat tak semangat

memang kami da sedia baju raya la hehe

mangsanya-----> aku laa


aku kan sekarang kat KL
so aku di amanahkan tuk membeli para baju sekalian alam tuh
bukan bermakna kat sabah takda jual baju tuh,..cuma tak banyak pilihan lagipun blom g tiba musim raya kan,..kan

penaat gilaaaaaaaaaaaaaaaaa pusing2 masjid jamek
3 @ 4 kali outing cari baju

finally ,..
dapat jugakla suma benda yang di cari http://www.emocutez.com

********************************************************

mo0d : sedey lagi

tadi kan dah crita sal bli baju raya

so tadi g pos :
1) baju kaka 2 pasg
2) jaket twin( tak masuk list langsung-->melayang duit)
3) baju makck n anaknya (ni pun tak masuk list--->tapi ada bagi duit hehe)
4) tudung2 mami

so da siap pack,..
then bila da smpi giliran kat pej.pos tu,..
after few mints---->tggu akak kaunter buat kira2

then
RM49.80

WO0W!!!!!
http://www.emocutez.com

TEKEJUT GILaaaa aku

tapi aku buat macho jela sambil mhulurkan not RM50

dik baki dik,..

yaa kak,..trima kasih yaa

naa amik 20 sen jak baki duit wuwuwuwu sedey!



mami comel,
ana89_mizuzaabar

2 ulasan:

Tihara berkata...

salam,

takpe berkorban utk famili..bagus adik ni

(nanti leh claim balik :))

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER berkata...

yaa,..semestinya,..wajib claim he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...