.:: fOLLoWerS ::.

Ahad, 17 April 2011

pandai tu 'BAGUS' ,..tapi jangan memandai-mandai !

tahu la kau pandai
tapi janganla memandai-mandai

suka-suka hati kau jak buat tuh buat nih !!!

apa kau cakap,..suma betol

sikit pun kau tak trima pandangan aku

yalah,..

kau ja yang pandai
sampai benda yang kau tak tahu pun
kau cakap kau tahu


yalah pandai kan

hari tuh,..
handphone @ hp aku rosak
biasalah hp lama

lama tak lama lah,..ada 3g jugalah
nak dijadikan crita
kamera hp tu rosak,..sikit punya 'murah' aku beli,..selambe je hp tuh rosak

da rosak,..kira nak g anta kat kedai je la
kang memandai-mandai,..makin parah jadinya..

tiba-tiba

kau amik hp aku,..kau hentak-hentak 'dia'
kalau hentak kat tangan ke bantal ke xpa juga

ni,..!
atas meja kau hentak hp aku

aduyaiii
sabar je la

kau kata : lepas hentak ni bekla hp kau ni,..ni skru lo0se ni,..

then


what happen???!

hah,..sudahlanya hp aku tak bley hidup langsung
haduhhh!!!


kau sibuk-sbuk nak tolong aku

baguslah tu,..tolong orang tu sikap terpuji
amalkan yaa


ok,..tQ sangat yaa

*******************************
http://www.emocutez.com

hehe selesai cerpen aku hehe,..panjang jugalah kn,..da taw panjang, sapa suruh baca??haha sabar je la

actually
tajuk entry aku ni,aku dapat setelah selesai menonton cerita bujang sepah hehe



best citer ni hehe


p/s
> g MJ td pagi ngn jj hehe
>last day tuk honeymoon


mami comel,
ana89_mizuzaabar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...