.:: fOLLoWerS ::.

Sabtu, 19 Mac 2011

D.i.e.T kunu'

Assalamualaikum sayang2 suma =)

d.i.e.t kunu',...
haha agak2nyala kan fren2 semenanjung taw tak maksud tajuk entry aku ni??hehe
takpa2 biar aku translatekn ke dalam dialek semenanjung nya hehe

d.i.e.t kunu' = konon2 nye nak dietlah

eh,..panjang pulak kan dalam dialek semenanjung hehe

yah,..buat pengetahuan fren2 suma ,baru2 ini aku telah melancarkan program diet untuk diri sendiri hehe,..

nak dijadikan ceritakan,setelah meneliti (ayat skema hehe)keadaan tumbesaran baby 2 bulan yang semakin menampakkan dirinya,..

maka aku sebagai mami nya terpaksa mengurangkan saiz hidangan makananku,..

maafkan mami baby,..mami terpaksa,..belum tiba masanya untuk baby lahir di dunia ni
http://www.emocutez.com

*maka berlakulah episod sedih dalam hidupku...

buat baby,
mami da suarakan isihati mami nak buang baby kat rumate mami
diorang setuju..
aunty echa cakap,mami kene makan epal tuk buang baby
so
mami minta aunty daigo search kat tenet,..betul ke tak cakap aunty echa tu,..akhirnye jumpe juga...

hurmm betul kot,..
so ari rabu tu mami g midvalley ngn aunty daigo..
beli EPAL ,..

esoknya :
sarapan - epal
lunch - epal
dinner - epal

---------------------------------------------------------------------------------

mo0d : http://www.emocutez.com

tiba2 hepi hehe,..nak taw tak program diet aku ni bertahan untuk 1 setengah ari ja ngeh!!! masuk hari ke-2 tu aku memang suda tidak berdaya untuk menahan diri so petang tu juga aku balun makan nasi..tp bukan 1 tapau,..2 tapau terus aku order haha bestnya!!!---->qada makan hehe

mesti baby pun hepi macam mami kn...hohoho

"konon2 nye nak dietlah"


mami comel,
ana89_mizuzaabar

6 ulasan:

ateeQ's berkata...

tahniahh..krn tlh brjaya diet utk stengah hari...h0h0000... ^^,

rizzana89 berkata...

he3 bangganya saya =)

samizul.net berkata...

Baby? Dua bulan? Alamak, kempis lah tu, hua3 XD

rizzana89 berkata...

inda sampat kampis taw hehe

servant of Allah berkata...

haaha so funny..

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER berkata...

=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...