.:: fOLLoWerS ::.

Sabtu, 17 September 2011

ini cerita pasal windows 7 daa

Assalamualaikum,..

ini aku nak kongsi crita sket,..kalau rajin bacalah sampai habes kalau tak sila lah tekan button 'X' kat atas tu =)

semalam aku godek2 lappy aku ni,almaklumlah lappy baru haha
jadi nak cita ni,ini lappy ayah yang bagi sempena rosaknya lappy aku sebelum ni huhu

'TERIMA KASIH AYAH ^__^

Asus eee pc,black colour,cute sangat hehe
ok2,berbalik pada crita semalam,rajin punya pasal aku tryla nak tukar wallpaper desktop aku ni,..sekalinya hampa tak dapat pulak,sebabnya takda pula aku tengok ayat yang biasanya macam ni 'set as desktop background' kat right click list,..hurmm

*bosan tengok gambo ni hihi

pelik2,..
apsal tak boleh ni??so,aku try godek2 kat tenet,..tanya2 cik google,..pastu aku jumpa jawapannya,..aku tak dapat tukar background 2 sebab lappy aku ni guna windows 7 starter,..nama pun starter kan,..so macam besa lah start atau dalam bahasa mudahnya mula,..kalau dah baru permulaan of kosla banyak kekurangan kan,..dan inilah kekurangannya,..lappy yg pakai aplikasi windows 7 starter ni memang tak boleh nak tukar desktop background,..redha je lah

redha pun ken ausaha jugak kan hi2,..
so aku jumpalah alternatif lain hasil pencarian di tenet,so aku nak kongsilah dengan korang suma,..manalah tau kan terjadi kat korang ke kawan korang ke,.boleh jugak selesaikan masalah ni =)

ada 2 option tapi korang boleh pilihlah,..aku dah try then hasilnya aku dah boleh tukar gambar background hihi



ataupun kalau nak dalam versi BM pun ada,..sebab yang kat atas tu versi BI





sekian,..daa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...