.:: fOLLoWerS ::.

Rabu, 16 September 2015

My life so far...

Assalamualaikum

Hello semester 2!!!
Sem 2? Oh hello tak habis study lg ker?

Yes! But as a postgraduate student bah hehe..I'm now pursuing study on Master Shariah at Um..(full research)

And...and...and

I'm also working as a pupils at Merss Juna, Paul & co..striving to finish my chambering within 9 months..*mcm ibu mengandung hee

Orang slalu tanya chambering ni apa..ok mcm ni..biar i explain yer..chambering in Malay bmaksud menjalani latihan dalam kamar...what! Still xfaham kan..chill..bukan anda seorang yg xfaham..ramaii lagi yg xfaham..dun wori ya..paling senang chambering ni macam satu fasa latihan seorang pelajar undang2 untuk menjadi seorang Peguam..dalam hal saya..yup Peguam Syarie...sebab i lulusan Bachelor of Sharia & Law

Ok..u dah chambering..apasal u sambung study lagi..wajib ye untuk habiskan master

No no no

Chambering & Master tidak sama dan tiada kaitan ye uholss

Diulangi  ngakk sama ya pakk hehehe

Kes saya ni kiranya macam sambil menyelam minum air...as a researcher..ya kena banyak membaca dan menelaah artikel dan kena rajin kumpul data and as a pupils ya kena banyak buat latihan kepeguaman dan mengkaji kes..memang banyak cabaran bila kita buat 2 benda ni..risau yang dikejar tak dapat yang dgendong bciciran...nauzubillah min zalik

Hmmmph..da habis hupdate my life so far

Now 12.48am 16hb September 2015!!! Hepi Malaysia Day uholss...sebenaqnya i skrg kat apot wif my bff jj n jilaaa...tgu flight ke Labuan..wehols nak pegi walimahnya bff wehols misshayati...congrates beb..nda sangka ko duluan haha...buat mastinah..take care ya Dr to be...kbaiiiii

4 ulasan:

zielzal89 berkata...

Wahhh.. kipidap! Next entry please... can't wait!

anaZb berkata...

Teruja hakak bace komen enti haha

mastinah berkata...

waaaahhh...setelah menunggu berbulan-bulan..hahaha

tak sabar rasanya tunggu next entry..

anaZb berkata...

Haahaha...ya mas akhirnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...