.:: fOLLoWerS ::.

Ahad, 20 November 2011

penat dowh,..

sumber incik google


huhu,..assalamualaikum suma

waah penat semalam masih bersisa
semalam aku incharge jual buah untuk buah apk,..sungguh susah cari kawan 1 kump tuk tolong,disebabkan miz ateeq balik kelantan,..aku sorang saja tinggal untuk mengerjakan buah2an itu,..nasib baik punya rumate yang sangat baik hati,..miz zety,..satu2 nya insan yang boleh tolong potong buah,..kesian rumate aku tu ,..tQ ya hehe

mula2 aku ragu2 jugak,..nak jual buah ka tak semalam,..em mengenangkan aku sorg jak yang akan potong,..huh???
takut tak sempat pulak,..lepas potong nak kena jual lagi,..so aku pn try lagi minta tolong pulak dengan kawan segroup yang lain,manatau ada yang free,akhirnyaa ada juga yang sudi membantu ;miz ika..alhamdulillah masalah setel dgn pertolongan rumate n classmate,..tu diaa gunakanlah rumate n classmate anda semaksimum yang mungkin,..opps hehe,..skali lagi tQ suma^__^




sesi mengarut selesai di sini,..sekian



p/s :
1.tadi pagi tolong jual dadih pulok huhu (aku n miz ika lagi) ,..maka kurusla aku kalo mcm ni slalu
2. penat joging aritu pun tak hilang lagi,..n lg satu temujanji joging tadi pagi pon batal,..penat weyh,...tak sanggup,..sori atul,jad n mas,..t kita joging lagi yaa
3. tengah layan muvie korea you're beautiful,..best gilaaaaaa dowh,.!

2 ulasan:

nuratikah berkata...

sama2 kasih kak :)
tq jgk ya tdi..thu penat kn..
bertambah kering la sya nmpknya...hee

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER berkata...

hehe,..xpa kita sma2 kering ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...