.:: fOLLoWerS ::.

Isnin, 14 November 2011

hailaaa kambing,..

sumber:google


Assalamualaikum suma,..

hailaa kambing,..sekarang ni otak saya tengah pening2,..dulu boleh ja makan kambing,..sekarang?? huhu baru makan seketul daging sate da stat pening,naseb baik ada rumate penggemar daging kambing,..so dia lah yang habisskn huhu,..mayb sebab makan lamb chop aritu kat steak house kat kampung baru,..daging dia amat kekambingan hoo,..can't imagine,..aku tak makan habiss pun,..stat aritu memang da trauma dengan daging kambing,..
hoho,..1 nikmat telah ditarik,..memang dah tak merasa lagila kot,.
apa pun,..aku nak berterima kasih kat miz adilah coz bagi sate tadi hehe,..sate dari sabah,terubat jugalah kerinduan sket ^_^


dengan itu aku mengisytiharkan,..tak dapat nak practise eng. presentation malam,..pening2 lalat ni,..


p/s :
doakan aku dapat buat yg terbaik tuk besok huhu

k,daa



2 ulasan:

'uyaidilah_dyl berkata...

sorry shaila.... menyebabkan ko pening2 lalat...tp sebenarnya tue bkn dgg kambing laa..dgg lembu...huhuhu....

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER berkata...

haha,..aku tlbh trauma kali dil hehe,..anyway makaseh hehe,..OKB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...