.:: fOLLoWerS ::.

Isnin, 20 Jun 2011

spesel entry untuk mereka,..

Assalamualaikum,..
hoyey,..akhirnya semangat untuk berblog sudah terbit kui kui
bukan apa,..gua lama menyepi bukan sebab gua tak on9,..tiap2 malam gua on9,..tapi sekadar melawat blog gua ni,..huh malas nak update entry,..yaa idea ada + masa pun ada tapi semangat tuh yang hilang,..entah kenapa??mungkin sebab lappy gua suda hangkang huhu,..ni pun gua update dari desktop yang agak usang aha,..oklah dari tak dapat on9 langsung,..tQ ayah beli desktop ni,.!

ok,..gua update entry malam ni,..bukan sekadar untuk meluahkan perasaan gua semata,..tapi untuk mempromosikan dua blog,walaupn blog gua ni tidaklah sepemes abg ben tapi gua nak juga promo blog diorg ni,..erm blog siapa yang bertuah??kejap lagi korang taulah,..so kena baca entry entry ni smpi habiss okeyh??

ok,..blog pertama,..blog temen gua,..
ok,..nak tengok blog dia ??meh2 klik sini,..gua pena mention nama dia dalam entry2 gua yang lepas,nak baca klik sini..blog dia ni baru lagi so entry tak banyak sangat n dia kata buat masa ni tak dapat nak update blog sangat hihi

now,..the next blog is blog yang selalu visit blog gua,..gua da brapa minggu tak update blog,..dia tetap visit blog gua hihi,..really appreciate it,.!tak kisahlah tuh da memang rutin harian dia kah untuk blogwalking suma follower dia atau apa jak alasannya aku tetap hepi,..aku selalu tengok tab shoutbox,..ada jak nama dia,..thanx ya mr.Nazman,..

hah,..apa lagi tunggu2??

jom terjah blog mereka berdua ini,.!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...